Tema: Re: Perdangos termoizoliavimas. ?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-10-31 16:30:54
Netiesa, kad peršala? Tai aš pats čiupinėjau ledą. Ypač, kai buvo kiauras
stogas ir drėgnas perdengimas. O gal pavadint, šlapias. Dabar stogą
pataisė..
  Viename kambaryje ant lubų suklijuotas polistirolas ir vietom atšoko, ten
kur peršalo.
 Keramzitą galiu panaudot nuo savo buto, bet jo ten ryškiai nedaug.