Tema: Re: Virtuves technika
Autorius: eimaz
Data: 2010-10-29 00:10:15
jei pries tai nesusiskambines siuntineju visiems spam'a del kainos
paskaiciavimo, tai is vakaro parases, nepuolu pergyvent, kad ant rytojaus
pietu dar negaunu atsakymo.
man pvz asmeniskai atrodo elementaru pries siunciant kainos uzklausa, pries
tai su pardaveju susiskambint ir apsneket pagrindines detales. automatiskai
ir suzinant jo normalu naudojama meil'a.

pagavai minti?