Tema: Re: Virtuves technika
Autorius: aiva
Data: 2010-10-28 00:30:25
aciu uz atsakyma.
siaip kainu reziai panasus. funkcijos gal kievienam skirtingos reikalingos,
tai nelabai pasakysi, kas geriau. pvz. pirolize 'atleidzia' nuo orkaites
valymo - uztenka karta per menesi isdeginti ir nereikia jokios chemijos ir
sveitimo.
kas del kokybes, tai siemens ir liebher kaip ir buvo viesai paskebtas geriau
uz aeg-electrolux'a. vadinasi pas jus geriau :)

koks pas jus Liebher modelis ir kur pirkot. ziurejau ir as su biofresh
metalo spalvos, bet kainos ju kazkur nuo 3700 Lt prasideda.

aiva