Tema: Re: Virtuves technika
Autorius: aiva
Data: 2010-10-27 21:10:26
pradejau ieskoti pagal gan nedideli labai pageidaujamu savybiu savybiu
sarasa.
orkaite - integruota, su pirolize; kaitlente - indukcine, valdymas kievienos
kaitvietes atskirai, aktyvus parametrai matomi kievienai veikianciai
kaitvietei; saldytuvas - nuline zona; indaplove - integruota, valdymas ir
veikimo parametrai matomi indaplovei veikiant (esant uzdarytai).
bendras poreikis - vidutines klases kokybe, t.y. kad laikytu koki 10-15
metu. aisku aukstesne klase nemaiso, bet yra ir kisenes plotis, uris norus
riboja.

tai kas surasyta yra modeliai, kuriuose rastos auskciau isvardintos labai
pageidaujamos savybes ir kaina pagal mano kisene.
saldytuvui ziurejau liebher, bet ten kaina vel plius 1200 Lt lyginant su
aeg.
kiek radau internete perziurejau siemens pasiula,  perziurejau kaitlentes ir
orkaites. deja norimu savybiu modeliu neradau. o is kitu modelio kainu
supratau, kad kaina tokiu, jei pavyktu rasti, bus greiciausiai neikandama.
bet visai nesilankiau spec. parduotuvese ir nevarciau katalogu. tai galejau
ir praziopsoti ka nors, nes internete info daug, bet rasti ir susigaudyti
sunku. kol dar neuzsakiau ir nesumokejau (o noriu tai padaryti gan greitai)
domina ir alternatyvos bei kitu patirtis. geresne, aisku, savoka plati, bet
suzinojus kas pirkta ir kuo geriau, galima spresti, kiek tai konkreciai man
aktualu.

aiva