Tema: Re: Virtuves technika
Autorius: eimaz
Data: 2010-10-27 23:36:44
Liebherr'i su nuline zona pirkau uz 2700Lt. aisku kalbu ne apie integruota.
nors nemanau, kad integruotas bus brangiau.
indaplove is principo norejau, kad is isores nieko nesimatytu, bet irgi
pasirinkau AEG.
orkaite nezinau kas ta pirolize :) Siemens'as kainavo ~2 klt. mikrobange
siemens'o ~1,5.
kaitlente whirpool indukcine ~1,4k lt, indukcine, valdosi atskirai.
praktiskai pagrindinis sitos kaitlentes pasirinkimas buvo del ypac plono
metalinio remelio is 2 sonu. zymiai saugiau, nei gludintas stiklinis sonas,
ir to remelio bebeik nesimato. va tokia
http://www.neriba.lt/buitine-technika/virykles-montuojama-technika/montuojamos-kaitlentes/whirlpool-acm-703-lx.html