Tema: Re: Pilna namo kaina
Autorius: _paul
Data: 2010-10-05 07:58:28
Lygiai pries metus  "tiesiu ranku" meistreliai uz sluoksni uz darba norejo
20-24 LT.
SImet vasara tie patys buvo atvaziave ir pirma sluoksni aplink pamata
suklijavao po 12 lt. Buvau truputi apsales. bet kainos kritusios. Tiesa,
kaip sakiau - cia vasara. Jauciu, kad kita sezona tokiu kainu jau nebus...