Tema: Re: Pilna namo kaina
Autorius: Begikas
Data: 2010-10-04 17:09:51
Na paskaiciuokim
20 cm polistirolas frezuotas, visokie ankeriai ir tinkleliai su transporto
paslaugomis kvadratas apie 50 lt, darbai 25 lt, viso 75 lt, plius dar
kazkiek nenumatytiems atvejams. kvadratu sienu 300.
gal biski ir uzlenkiau  su kaina, bet dar neturiu galutinio skaiciaus, kai
uzsibaikgs tiksliai zinosiu

bet sita (darbas 25 lt) varianta radau paskutine minute, o taip visi sauke
90 - 110 uz kvadratu ju medziagos ir angu neiskaiciuoja net vitrininiu