Tema: Re: Pilna namo kaina
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-10-04 23:39:57
Na, priklausomai kur gausi sklypa tai uz 500 klt tai ir su apdaila
beveik gausis....
Man jau dazo sienas (tik kiema liko sutvarkyt iki pilnos laimes) tai be
voniu, klozetu ir kriaukliu kol kas be sklypo i 400klt telpu ir dar
lieka truputis..... (grindys, virtuves, zidiniai, katilai,
rekuperatoriai ir visa kita included....)

--
MaRiUs
Kaunas