Tema: Re: Saules kolektoriu pajungimas
Autorius: Virgilijus
Data: 2009-05-15 22:18:03
kol kas galiu tik pasidalinti patyrimu..As tik automatika uzsiimu
Principas-kolektorius-boileris ir gyvatukas jame  sistema uzpildyta
antifrizu.Rele ijungia cirk.siurbli tik tada,kai temperatura kolektoriuje
virsija temperatura boileryje.Ir visai nesvarbu,kokios tai temperaturos
40,ar 60 laipsniu
svarbu tik ju skirtumas
jau trecia darau tam paciam bicui