Tema: Re: Saules kolektoriu pajungimas
Autorius: bigT
Data: 2009-03-18 15:59:18
kazkiek kainuos :)
Vido variantas gal siek tiek pigesnis nei mano ir paprastesnis :)
galima dar aisku nesukinet o pasvyrimo kampa i saule reguliuot ..... zodziu
prisigalvot galima visko
jei pats su technika nesipyksti tai bus santykinai pigu, o jei uzsakysi
firmoj..... tai gal geriau nieko nedaryt ir naudotis VST paslaugomis
o atsipirkimas viso sio reikalo tai manau biski orinis, nebent daug naudoji
karsto vandens.