Tema: Re: Saules kolektoriu pajungimas
Autorius: kiesh
Data: 2009-03-18 18:48:13
Pas mane tas pats klausimas. Kaip tik tas etepas kai galima prasivesti
vamzdzius iki stogo ateiciai, jei sugalvociau statytis saules kolektoriu.
Tai ir svarstau ar verta, kadangi stogo slaitai i rytus ir i vakarus.
Vieni zmones labai atkalbineja, kad tikrai neapsimokes. Dabartine sumontuota
sildymo sistema - geras siuolaikiskas dujinis kondensacinis katilas su
isoriniu boileriu. Sildymas visame name bus grindinis. Sako, tau cia viskas
bus labai pigu ir taip. Nevertes statytis saules kolektoriaus.
Kas kaune galetu suorganizuoti patrauklia kaina varinius d18 vamzdelius su
apvalkalu?
Pasiulyma galit rasyti i privata.
Thx