Tema: Re: Saules kolektoriu pajungimas
Autorius: nexus
Data: 2009-03-20 13:00:03
na tu pradavejas/montuotojas gi nepeiksi sio vandens pasildymo budo, o
kaip tik skatinsi ji isigyti gi ne paslaptis, kad nuo to uzdirbi
papildomai :)
tik noriu pasakyt, kad siandien dienai isleidi nemazai, o atsipirkimas
toks labai miglotas gaunasi, beto tie zmones dejosi/gal dar dedasi tuos
kolektorius, nes pakankamai buvo atsigavusios statybos, tai prie to
pacio kodel nepasiulius zmogeliui naujai isirenginejanciam
santechnika/sildyma name ir sio sildymosi budo, kuriam paskola pinigai
kisenes drasko... gink dieve nesu nusistates pries naujoves ir turkijoj
gyvendamas net nedvejodamas backa ant stogo kelciau :)

Mano asmenine nuomone ne Lietuvos salygomis sis produktas ir ne uz tokia
kaina siandien dienai...
Nebent del sportinio intereso kazka paciam susimeistraut papigiaja kaip
kazkas rase...