Tema: Re: Koks turi buti greztiniu pamatu diametras??
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-03-20 14:20:58
Makintoshas wrote:
> Sveiki,
>
> konstruktorius suprojektavo 50cm grezinius, vietomis net 60 cm. namas
> vieno-dvieju aukstu, L formos. monolitines perdangos. Ten kur vieno
> auksto irgi 50 cm. sienu pertvaru grezineliai - 30 cm. cia vienas kitas
> sake, kad 30cm isvis buna visu pamatu. susimasciau ne juokais, nes
> viskas gi i betono kieki eina. eit gincytis? stogas joks ne cerpinis,
> nesunkus, plokscias, bus danga.

tesiant tema del kainos, tai dar vis juokiuosi po ka tik gauto pasiulymo
:) pasiule kaina mano 260 kv. namui greztinius uz 60,000 PLIUS pvm :)))
sakau cia bajeris? sako, taigi cia greztiniai, brangus jie. heh. ziauru.
Firmele - UAB "Aspa".
suprantu, diametras pas mane D50, virs 3 m. reik grezt, bet kol kas
brangiausias variantas buvo 45,000.