Tema: Re: Koks turi buti greztiniu pamatu diametras??
Autorius: Lokys
Data: 2009-03-17 21:05:31
konsultuokis su konstruktorium, pa mane buvo 40 cm, ten kur perdangos gulasi
ant tu sienu atstumas tarp poliu tankesnis mzdg 1,8, kur nenesancios sienos
ten reciau. Plius pasidomek ar kas grazta tures toki 50 cm, ir bobcatas man
atrodos tokiam gylyje jau neisgres, nors priklauso kas kokia iranga turi.