Tema: Re: Koks turi buti greztiniu pamatu diametras??
Autorius: dz
Data: 2009-03-18 12:55:10
del cerpiu tai taip, nes sniego apkrova imama 120 arba 160 kg/m2
priklausomai nuo sniego rajono, tai tas keliu kilogramu skirtumas del dangos
tipo nesudaro esmes. O del poliniu pamatu, tai manyciau jie pigesni,
greiciau padaromi ir  maziau zemes darbu reikalaujantys, beto kaip jau rase
i pati poliu armaturos reik mazai, kokius 4 strypus reik ismeigt tik.