Tema: Re: Koks turi buti greztiniu pamatu diametras??
Autorius: okey
Data: 2009-03-18 09:07:28
man irgi suprojektavo 50cm greztinius, bet apsigalvojau ir dariau juostinius
pamatus.
jus visi viena karta nustokit bl svaigti kad stogas ne cerpinis svorio
nichuja nera, dedu gegnes
3X15 ir t.t. tu primetei koks svoris puses metro slapio sniego i kvadrata?
neprilygsta jokioms cerpems. o tu manai kad greztiniai pamatai patikimiau ar
pigiau nei juostiniai? jei i polius nededi armaturos - taip. jei deti
armaturos tiek kiek priklauso tai gaunasi brangiau nei juostiniai, ypac kai
betonas atpigo...