Tema: Re: duju generacija
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-28 15:47:30
nepastebejau tokiu dalyku.
Beje, kaip gali nevykti ta duju generacija? Malka ir briketas tai ta pati mediena, briketai siaip jau nesubyra i palaidas pjuvenas, o kaip sakiau buna kaip dideli zariju gabalai. Dujos issiskiria kai pasiekiama tam tikra temperatura. Gamintojo puslapyje lyg ir neraso, kad netinka briketai.
Beje, del maisymo, girdejau ir priesinga nuomone, kad geriau nemaisyti arba malkos arba briketai. Nesigylinau kokie argumentai. Pats kurenau pamaisydamas, bet tik del to kad taupiau briketus, o malkos buvo dar pakankamai dregnos. Tai isikurdavo ir ikaitinidavo sistema iki darbines su briketais, o antra ikrova briketai ir malkos ant virsaus. Bet palyginus malku ikrova ir briketu ikrova, pastaroji degdavao ilgiau (bet tai dalinai lemai ir tai, kad briketu salyginiai daugiau prikrauni nei malku, del ju teisingos formos).

T:)