Tema: Re: duju generacija
Autorius: arunas
Data: 2010-09-28 09:38:16
Na yra sakykim atmoso toks katilas
http://www.vup.lt/Santechnikos-prekes/Katilai/Atmos-DC-25-SP---mediena-pjuvenu-granules-gamtines-skystos-dujos-2084-1067-3691.html
yra ir dar toks atmoso  http://www.atmos.cz/english/kotle-004
abu gerokai brangesni uz iprastini atmos. Be to kaip sakiau, noriu kad
ismetus degijklis liktu geras katilas malkoms.  Kas stipriai skiriais,. tai
tiems spec. vandens turis daug didesnis. Man labiau patiktu degiklis per
sona, paprasciau dureles atidarineti butu. Naudotas degiklis 2000-2500lt
kazkur.
O kazin ar galima paciam katile sone skyle padaryti ? :) ar ten sone kazkas
trugdytu?