Tema: Re: duju generacija
Autorius: arunas
Data: 2010-09-28 11:11:59
Nezinau kodel briketai pigesni, gal del to kad labiau paplite. o kaina
reguliuoja uzsienis, nes i uzsieni parduoda sake po 130-140 euru, tai
lietuviams ta kaina ir laiko. Siaip manau turetu susilyginti kaina su
briketais ateityje. Granuliu nvk manau gaunasi geresnis zymiai negu briketu,
nes reguliuojasi degimas labai gerai, todel nebus silumos pertekliaus
(paduoda granuliu tiek kiek reikia). Visgi kaip sakiau noreciau tureti gera
katila malkoms, bet kad gerai tiktu ir granulems, ir galetu atjungti betkada
degikli. Granulinis kombinuotas katilas malkoms nelabai tinka.