Tema: Re: Q:kaip grezt betona,mura ?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-24 11:55:54
nu ka az zinau turiu ir perfa ir drele su pakalimu. Tai mazas skyles i plytas, blokelius ir panasiai greziu tik su drele. Graztus pirkau betonui irvin labai senai nei vienas nei uzkaito nei nuluzo ir t.t. Imho grezdamas su drele duodi per daug apsuku ir per stipriai spaudi. Drele tada nihuja nesmugiuoja, graztas malasi veitoje, uzkaista ir visos tos pasekmes. Atsiplaiduok siek tiek, spausk maziau, nelaikyk visada max apsuku ir no problem.
I betona varau su perfu maziukiu irgi jokiu bedu, ir velgi nereikia persistengti su spaudimu. Pvz trupinom betona, pasieme vienas galinga perfa (sakyciau jau atskelimo palktukas) tipo "duok cia as parodysiu" uzsigule ant jo ir varo i betona. Pats sokineja, kaltas nuo betono nepasikelia, 1-2 minutes nieko neatskelta. Paemiau is jo laikau perfa nesmarkiai paspausdamas, kaltas sokineja ant betono, betonas trupa su daina.

T:)