Tema: Re: Q:kaip grezt betona,mura ?
Autorius: SK
Data: 2010-09-24 10:22:48
Kaip jau minejo, ir vienu, ir kitu atveju gaunasi pornografija - vienu
graztu, kitu, vesinti..... Kiek tai laiko uztrunka?
Nuo tada, kai turiu perfa, apie kitoki muro/betono grezima net negalvoju.
Perfa netgi reikia laikyti, kad per giliai neisgreztu, o kada pirkau SDS
grazta net nepamenu.
Uz tuos 300Lt jau turbut geriau paimti koki pigesni perfa, pvz Einhell ar
pan ir nezaisti su drelem.