Tema: Re: Q:kaip grezt betona,mura ?
Autorius: Arj
Data: 2010-09-24 11:47:00
pigiausias variantas speju bus pasikeisti "galvute". Ir kita karta tepalo prie sds graztu tepk.
Jei tepei - eilini syki pasirodo kad boshas sugeba pagaminti shudinesnius irankius nei kinieciai
(skill/zalias bosh/melynas bosh - to pacio "uab'o" gaminiai)
O plintusus beje ir klijuoti galima. Dvipuse lipnia juosta. Laiko gerai.