Tema: Re: Q:kaip grezt betona,mura ?
Autorius: bzik
Data: 2010-09-24 09:19:24
Po siai dienai man tarnauja eiliniai graztai betonui, kuriais bute pasidariau remonta su desimtim skyliu. Nors pradzioj teko patirt nuostoliu.
Jei grezi su smuginiu greztuvu, manau pagrindine beda max apsisukimai su nuosirdzai jega - perkaista grazto antgalis ir greit atsimpa. Mazink apsukas ar spaudima, leisk graztui atvest. Jei galas pajuodavo, tai ilgai nebetems. Didelem geriau taikyk ta pati grezimo principa, kaip metalui - pradzioj mazesnio diametro skyle, o tada jos paplatinimas - bus lengviau, nei su storu skyle padaryt. O kai skyliu grezimo darbu prisikaupia, tai pigiausias perforatorius yra geriau uz gera smugini.