Tema: Re: AEG Gartraukiai DK9360M vs DD6460M
Autorius: bzik
Data: 2010-07-29 13:32:48
pajungimas geras. Greiciau kazkas su valdymu ar kontaktais, nes pradzioje ijungus 3 greiti budavo ir daug daugiau triuksmo, ir pridejus ranka jausdavosi traukos padidejimas. Dabar yra ijungimo 'klakt' ir bent as jokio varikliu darbo suinensyvejimo neisgirstu. Buvo periodas kai daznai virdavom plova ir tada gartraukis gera valanda dirbdavo max apsukom. Gali but, kad jam tai nelabai patiko, nes padirbejus trauka krisdavo - tarsi variklis jungiamas pailset ir jo apsukos sumazinamos. Po to ir liko toks nelabai aiskus 3-io greicio veikimas.