Tema: Re: AEG Gartraukiai DK9360M vs DD6460M
Autorius: Movila
Data: 2010-07-29 10:29:51
Siulau rinktis is Elica gartraukiu produkcijos. Elica stambiausias
gartraukiu gaminotojas Europoje, ir jie gamina gartraukius daugeliui zymiu
zenklu. Tas pats AEG yra rinktas Elicos gamykloje, tik skirtumas tas, kad su
pacio Elica zenklo gartraukiu pasirinkimas didziulis, o su AEG zenklu vos
keleta modeliuku. Atsidarykite www.elica.com. , pamatysite, koks
asortimentas. I Lietuva vezami  beveik visi modeliai.