Tema: Re: AEG Gartraukiai DK9360M vs DD6460M
Autorius: bzik
Data: 2010-07-29 10:58:22
nezinau kaip kitu gamintoju modeliai, bet pvz. Elica Glide (moketa ~1200Lt) surinkimo ir plastiko kokybe kaip gartraukio uz pora simtu. Trys greiciai, bet toks jausmas, kad trecias po poros metu nustojo veikes - uzimo beveik tiek pat, kiek antru, o ir traukos padidejimo nesijaucia. Ardyt rankos nekyla, kol dar apskritai veikia. Lietuviai kazkodel raso 1200m3/h, kai gamintojas nurodo max 800m3/h, o pagal kazkoki IEC-650m3/h