Tema: Re: AEG Gartraukiai DK9360M vs DD6460M
Autorius: Movila
Data: 2010-07-29 12:43:22
Cia montuojamas i baldus gartaukis, AEG tokio neturi, o jei ir turetu, tai
butu lygiai tas pat Elica tik su AEG zenklu- jokio skirtumo. Bet sitais
gartraukiais nieks nesiskundzia, man tai staigmena, gal koks brokas papuole,
bandykite i servisa kreiptis.
Del galingumo tai padetis aiski- vieni raso galinguma, kai gartraukis
nepajungtas i ventiliacija (laisva eiga), kai atsiranda pasipriesinmas,
galingumas krenta.
Nuo deklaruojamo galingumo reikia atimti ~ 30 % ir bus tikras galingumas,
ivertinus pasipriesinima- visi naudojasi skirtingais standartais. AEG,Boch
,Whirlpool, Siemens, Teka- ju rasomas galingumas jau ivetinus
pasipriesinima.
Del tylumo, tai visi garsiai dirba (AEG irgi burzgia neblogai), tyliausi yra
Teka gartraukiai, cia jau be konkurencijos.