Tema: Re: Apsauginis vo?tuvas???????? Sistemos sl?gis???????? (100 KB)
Autorius: Sail
Data: 2010-06-03 11:19:21
Kur slegi matuoji, viskas priklausys nuo to, manometras pries as po
atbulinio voztuvo. Apsauginis cia ne prie ko.

Padaryk eksperimenta - isleisk boileri (issimaudyk vonioj), isjunges dujini
katila. Cia tam, kad boileris butu pilnas salto vandens. Tada uzsuk visus
kranus namie, kad nebegtu karstas vanduo, ir ijunk dujini katila, kad
boileri prisildytu. Ir stebek manometra.
Jei slegis auga - reiskia matuoji karsto vandens slegi. Jei ne, tai
tikriausiai vandentiekio. Arba kazkur karsta vandeni leidzia.