Tema: Re: Apsauginis vo?tuvas???????? Sistemos sl?gis???????? (100 KB)
Autorius: Sail
Data: 2010-06-03 10:51:17
Tai dabar pas tave boileryje 4 bar. Kai jis prikais nuo salto iki karsto,
bus daugiau. Tarp kitko, boileryje matuoji ar ant ivado? Boileri nuo ivado
iprasta atskirti atbuliniu voztuvu.

Tai va jei atbulinis yra, tai kai pradeda boileri sildyti, vanduo pleciasi
ir slegis auga. Ir juntamai auga, idejes manometra ant karsto vandens buvau
gana nustebes, kiek slegis isauga. Pora atmosferu drasiai.