Tema: Re: Apsauginis vo?tuvas???????? Sistemos sl?gis???????? (100 KB)
Autorius: Sail
Data: 2010-06-02 14:44:41
Teoriskai manau tavo kolega santechnikas teisus, bet realybej pas mane su 7
litru viskas susitvarke.

Bet dar karta kartoju - ne katilui tu paduodi tuos 5 bar, o vandentiekiui!
Ir tas yra OK. Kai boileris tavo uzsyla, vanduo jame pleciasi (o boilerio
iejime gi atbulinis voztuvas yra), slegis virsija kritini ir varva pro
vozuva. Arba pro kranus, kaip kam. Statyk pletimosi inda. O pries ji ventili
su vandens nuledimu.
Kada nors pletimosi indo pusle isleis ora, tada uzsuksi ventili, atsuksi
vandens nuleidima, ir pripusi vel oro kokius 4.7 bar. Nu ir isistatyk dar
manometra, idomu karsto vandens slegi kartais paziuret. I 150 litu manau
isipaisysi, na gal 200.

Ir duju tai tikrai nesutaupysi, tik balos nebus ir siaip varvesiai erzina.

Siaip namas tai gyvenimo budas, teks ismokti viska daryti arba moketi
kitiems, ir dar maldauti, kad paziuretu. Kaip kas megsta ir sugeba.