Tema: Re: Apsauginis vožtuvas???????? Sistemos slėgis???????? (100 KB)
Autorius: Sail
Data: 2010-06-02 09:52:20
Vandentiekio sistemoje buna iki 5-5.5 bar, toks slegis is miesto ateina kaip
pats pastebejai.

Jei boileris varva - statyk issipletimo inda kokiu 7 litru prie boilerio
(nezinau tavo boilerio dydzio), ir baigsis varvesiai pro apsaugini voztuva.
Ne karve kainuoja, kazkada pats toki prisiungiau, ir dar manometra isimeciau
ir kraneli askyrimui issipletimo indo su nuleidimu, kad galeciau ateity
patogiai indo pusle papildyt oru.

Painioji kazka del dujinio katilo. Jo darbinis slegis 1-3 bar, bet
vandentiekio sistema ir sildymo juk visai atskiros su atskirais slegiais.
Pas mane pvz vandentieki tas pats, kas is miesto ateina (5 bar), o sildymo
sistemoj 1 bar. Puikiai veikia.