Tema: Re: Benzinine zoliapjove
Autorius: ap
Data: 2010-05-03 10:20:20
Reikia  savaeigės vejapjovės su surinkimu ir metimų į šoną kaina 1500 lt +-

Vienoj parduotuvėj  žiūrėjau partner priekiu varoma galiniai ratais dideli
(ratai be guolių) bet šalia stovėjo atneštos dvi parejusios garantinės,
pardavėjas nesakė kas jom.
Kokias dar žiūrėti, Kokias gamina kinijoj(Kaip atskirti)??????????
varikliai beveik visu brigsai, negi kaina kinta nuo spalvos.

"hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hrcrl6$s3h$1@trimpas.omnitel.net...