Tema: Re: Benzinine zoliapjove
Autorius: svk
Data: 2010-04-28 20:39:23
O kas yra tas nemažas šlaitas?
Pas mane yra 40metrų pločio kalniukas sklypo gale - taip 2-2,5 metrų
pakilimas per kokius 4-5 metrus - žodžiu statokas šlaitas, į kurį aš vos
įstumiu žoliapjovę, jei neįjungiu pavaros. Drožiam jau 5 metus tą šlaitą ir
jokių bėdų nėra. Pirma droždavom stačiai į šlaitą ir atgal, dabar varom
šonu, tik padarau, kad žoliapjovė būtų pasvirusi į tepalo pusę - viskas ok,
ir bėdom su varikliu net nekvepia.

"Gražvydas Valeika" <gvaleika@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hr8uqp$f7i$1@trimpas.omnitel.net...