Tema: Re: Benzinine zoliapjove
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-27 11:09:49
na man pasakojo, kad dideli ratukai ypac pigesnese turi polinki isluzti po kiek laiko. As tuo tikiu, nes kai as pjaunu 95 proc apsisukinejimu vyksta pakeliant prikinius ratus ir visas svoris eina ant galiniu ratu. O kai didesnis rato spindulys, tai ir lauzimo kampas (jega) gaunasi didesne. Jei lievas plastikas ir nuluzta.

T:)