Tema: Re: Benzinine zoliapjove
Autorius: kg
Data: 2010-04-28 15:47:35
todel kad ant vejapjoviu mazhuose keturtakchiuose varikliuose dazhniausiai
nera alyvos siurblio
ir netgi jeigu jis yra, rashoma iki kiek laipsniu galima pjaut
nezhiurint, kad Kawasaki FJ 180 V variklis turi alyvos siurbli (buna dar ir
su alyvos filtru) bent pas mane rasho 20%
(http://www.mtdproducts.eu/docs/Manuals/769-05610/LT.pdf  9psl)
kas butu apie 11-a laipsniu

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5067 (20100428) __________