Tema: Re: namo ventiliacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-27 09:35:24
cia visai kas kita, Rotex versijoje talpa uzpildoma bet kuo (kas
visiskai nenaudoajama nei sistemoje nei kartam vandeniui (tipo
akumuliacinis tirpalas, kuris atlieka siilumos perdavimo ir
akumuliacijos vaidmeni, o konturuose cirkulioja visiskai atskiri
daiktai.. tokiu budu uztikrinama geriamo vandens higiena, nes geriamas
vanduo cirkuliuoja tik vamzdziais be jokiu dideliu turiu....
be to, sildymo sistemos vanduo, gyvatuku vanduo ir dar koks nors vanduo
(tarkim Oras/vanduo silumos siurblio, kas galetu but ir glikolis tokiu
atveju) tarpusavyje nesusisiekia, ir netgi prakiurus kazkuriam
gyvatukui,(tarkim glikoliniam) - viskas nubega i ta akumuliacine terpe,
o ne i geriama vandeni.

--
MaRiUs
Kaunas