Tema: Re: namo ventiliacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-24 22:53:37
http://www.rotex-heating.com/fileadmin/prospekte/en/Technische_Unterlagen/FA_Sanicube_0081604544_00_0708_web_GB.pdf

Ruosiuos isidet SCS 538/16/16 paaaatikek ko cia galima prijunginet :)
Saule - i buferini skysti, katilas sildo talpa, kada nesildo gerindu
(pas mane bus tik grindinis sildymas)
Is talpos pajungti gyvatukai ir san mazgu grindys (ziemagyvatukai  per
antrini pasildytuva, vasara per heating solar support gyvatuka)

daugiau kol kas nesugalvojau, bet jei kada ismastysiu susiinstaliuot
vejo jegaine, paprasciausias variantas butu isidet tena i backa ir ja
sildyt.

P.S. lsaules kolektorius naudosiu vakuminius made in china, kas mano
nuomone turetu puikiai veikti siioje sistemoje su naturaliu nutekejimu.....

--
MaRiUs

Kaunas