Tema: Re: namo ventiliacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-27 09:30:07
Kad pas mane vandens paruosimo kaina ir taip tris kartus mazesne, nes
sildysiu dujomis+pavasari, vasara, rudeni - saules kolektoriais :)

be to vasarai orinis silumos siurblys labai gerai gautusi is
kondicionieriaus, zinoma kazkiek pamodifikavus.... taip, kad galima
labai norint ir i siek tiek daugiau nei trizenkle suma ilyst..., zinoma
tai veiks tik neuzlyjamoje vietoje ir tik esant smarkiai teigiamai
temperaturai.....

--
MaRiUs
Kaunas