Tema: Re: namo ventiliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-04-26 20:55:35
Kazkaip as itariu, kad vien tik talpos kaina bus tokia pati kaip
http://www.visantera.lt/filemanager/download/8/chleo.pdf
Kazka panasaus turint galima panaudoti saule, vasara sildyti gyvatukus ir
vonios grindis.
Pas jus papildomai reiketu moketi penkiazenklius pinigus dar uz silumos
siurbli.
As planuoju ziemai tureti dar viena analogiska silumos saltini.
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1935597-=(386077927
Tokiu atveju turiu 600 litru akumuliacine talpa.
Svetaineje pirmadieni pradeda muryti krosni.
Taipogi bus tik grindinis sildymas ir pasildyto oro padavimas vedinimui.
Jau apsisprendes, kad sienos bus nuo 20cm polistirolo storio apsiltinimas.
Jo kaina pilnai kompensuoja mazo mineti karsto vandens boileriai.