Tema: Re: sklypo ribu pazeidimas
Autorius: Arj
Data: 2010-04-22 10:31:26
Saip gali buti taip kad bus giliai px tavo sutikimas.
Pagal aprasyta situacija - jei nera popieriuose negincijamu orientyru, greiciausiai taip ir bus.

pavyzdys - kai prasideo gedodeziniai matavimai (aka "tikslus"), is pradziu buvo naudojam
vietine kordinaciu sistema, kai kur buvo vietiniai matininkai savo pasidare, nebuvo jokiu ortofoto ir panasiai.
 Veliau visas tas sitemas ir planus perskaiciavo/"pririso" prie bendros kordinaciu sistemos LKS 94.
Rezultatas - yra kur istisi kaimai "pasislinke" lyginant su ortofoto - na taip per puse sklypo ir panasiai