Tema: Re: sklypo ribu pazeidimas
Autorius: Arj
Data: 2010-04-21 18:14:31
saip dar priklauso nuo to kokie popireria yra pas kaimyna.

Na ir kaip kas pasikaustes.

Giminaitis turi panevezyj namuka, kaimyno namas/garazas ant ribos.

Neatsimenu ar is jo puses ten buvo garazas ankciau ar nebuvo, bet gavo leidima ir pasistate priblokuota prie kaimyno
dviauksti garaza.
(rusys, 1 aukstas - garazas, 2 aukste biliardo stala pastate).

Kaimynas "piktybinis", viska skunde, su statybom nesutiko, teismu buvo nemazai (iskatant LAT), bet visus teismus
giminaitis laimejo.
Tiesa, jis pazystamu turejo tarp architektu nemazai, istatymuose pasikaustes rimtai.