Tema: Re: sklypo ribu pazeidimas
Autorius: Lavonas
Data: 2010-04-22 09:30:11
Ir labai teisingai. Jago visi teip elgtusi, tei nebutu tokiu nesamoningu
pazeidimu.

"Paulius" <pov@asa.lt> wrote in message
Is tavo rasliavu jauciasi uzjautimas, tokiu, kurie pazeidzia istatymus...
Siap del sklypo patenkintas, pastatysiu nama truputi kitoje vietoje.
Tampytis nesiruosiu, bet jam sutikimo neduosiu, tai ir neprisiduos jis to
savo namo. Taip pat uzregistruosiu pazeidima statybu inspekcijoje.