Tema: Re: sklypo ribu pazeidimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-22 08:48:55
jo jo, taip iskarto ir griaunam. Vidai as manau, kad tavo namas irgi per arti sklypo, reikia irgi griauti :) Paprastai gincuose, kad rasti tiesa reikia isklausyti abi puses ir pasiziureti kokie argumentai. Mes nieko nezinom konkreciai nei kokius leidimus, sutikimus ra panasiai turi kita puse. Net neaisku ar tas kas matavo teisingai pamatavo, ar breziniai yra teisingi.
Nori is realuas gyvenimo papasakosiu. Gyvenviete, suprojektuota nauja gatve, suformuoti nauji sklypai, taip kad sklypu kampai  sutaptu su seniau suformuotais sklypau kampais, zeme isdalinima atstatant nuosavybe ir t.t. Taip visi nuo seno zino kur kieko koks sklypas ir kur yra ribos naturoje. Dabar zmogelis darosi matavimus, kad statyti nama, ir matuoja, matininkas kala kuoliukus per koki 10-15 metru nuo ten kuri buti riba. Pasirodo kazkurioje stadijoje buvo ivelta klaida ir ar tai n tos koordinats irasytos, ar tai atskaitos taskas ne tas ir gaunasi, kad matuojant pagal koordintes visa eile sklypu pasistumus. Ir pvz ant breziniu nupiestas kelias (kuris jau nuo seno) sklypo riba eina palei kelia, bet atmatavus vietoje kelio islenda sklypas. Kelias jau gaunasi ant kito sklypo ir t.t. Jei pasistatai nama pagal brezinius ir atsikales ribas pagal kitus brezinio taskus (orentyrus) viduri kavadratinio 25 aro sklypo gaunasi, pagal koordinaciu matavimus, kad skypo riba eina per namo viduri  :)

Na arba pas mane, topo nuotrauka darom pazymeti 4 suliniai vienas salia kito. Naturoje ten visa laika buvo 2. Kazkas susidubliavo :) Arba sulinys kairiajame namo kampe, topo nuotraukoje jis desiniajame :) Drenazo nuolydziai i priesinga puse topo nuotraukoje. Drenazo magistraliniai vamzdziai pagal topo nuotrauka eina per kaimyni sklypa kazkur apie 6 metrus nuo sklypu ribos. Naturoje eina +-2 metrai palei sklypo riba :) Cjbs kaip sakoma :)

T:)