Tema: Re: Prakiuro "gyvatukas/kopeteles" kaip uztaisyti?
Autorius: Duda
Data: 2010-04-15 11:27:15
viena toki turejau, tarnavo 8 metus kol nesugalvojau ivirinti ivores tenui
tada ir prasidejo. Tik pakaitinus pradejo ties arciausiu vamzdelio sujingimu
purslotis aka kazkoks lydmetalis skirtis, bandai virinti ta vieta tersiasi
siule ir gaunasi poros. Krc siaip netaip sugaudem bandydami lituoti, bet
ilgai nelaike. Tai nusipirkau si su reikiamom skylem  ir sakau psio laikys
ale se tau...
Krc su chebra cia darbe snekam kad galim pajamti ir patys padaryti tas
kopeteles. Kas geriau, varis ar zalvaris? Vari esu pats litaves, labai liuks
gaunasi, su zalvariu nesu dirbes.