Tema: Re: Prakiuro "gyvatukas/kopeteles" kaip uztaisyti?
Autorius: Duda
Data: 2010-04-15 09:39:57
isjunks sildyma uzsuksiu kranus ir isijungsiu tena, tai pofik tie ju
bandymai.... bet skyles problema islieka. Blyn nerzaveikai gaila litu, lieka
tik varis.... bet speju reiktu kad gamintu nes vamzdziai islenda is sienu
ties pajungimais. Gal kas zinot kokiu kontaktu Klaipedoje kas tuom uzsiima?
Ir klausimas ar man gamintis gausis pigiau nei nerzaveika?