Tema: Re: Prakiuro "gyvatukas/kopeteles" kaip uztaisyti?
Autorius: WoraZ
Data: 2010-04-15 09:23:28
Pries tai buvo nerudijantis plienas, neatlaike ir metu. 3 vietose pradejo leist vandeni. Smagus jausmas kai gali bet kada uzhpilt kaimynus ;)
Yra tokia kontora Elonika. Gamina kopeteles. Pasikonsultavus patvirtino ta pati, kad plienines nelaiko daugiabutyje. Pasiule det zalvarines (tiesa nepigios), bet jau 2 metus laiko. Tuo paciu pasiule pasitikrint ar gyvatukas izemintas, nes kabejo ant plastmasinio daugiasluoksnio vamzdzio. Rodei palei puse volto, teko isizemint gyvatuka i sildymo vamzdyna

"Darienas" <netikras@meilas.lt> wrote in message news:hq6arp$u50$1@trimpas.omnitel.net...
| kuomet norejau keistis gyvatuka, seniuose nepardave i daugiabuti, arba
| garantijos nebus. Aiskino, kad jie neatlaiko spaudiminiu bandybu ir prakiura
| per sujungmus. Jei nori imk lankstyta vamzdi, o jei kopeteles tik varines.
| Panasu, kad jie buvo teisus ...
|

| "Servisas" <mes@esame.cia> wrote in message

| >> |
| >> |