Tema: Re: Prakiuro "gyvatukas/kopeteles" kaip uztaisyti?
Autorius: Darienas
Data: 2010-04-15 09:14:17
kuomet norejau keistis gyvatuka, seniuose nepardave i daugiabuti, arba
garantijos nebus. Aiskino, kad jie neatlaiko spaudiminiu bandybu ir prakiura
per sujungmus. Jei nori imk lankstyta vamzdi, o jei kopeteles tik varines.
Panasu, kad jie buvo teisus ...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5029 (20100414) __________

http://www.eset.com