Tema: Re: Sulinio dangtis
Autorius: Blinda
Data: 2010-04-15 11:24:35
Sunku vertinti ar toks "skardinis" ar plastikinis geriau. Plastikinio
pliusas, kad jis prisisuka dviem varztais ir vaikai paprastai neikris.
"Skardinis" atrodo, kad jokiu apsaugu nuo to neturi, o ir lengvas jis labai,
tai kyla rizika, kad kas ji netycia nustums, nukels ar sukilus kanalizacijai
pats savaime truputi pasvirs ir uzlipus ikrisi ...
Vilniuje dazniausiai pasitaikanti beda su liukais, kad per liutis del
prastai sutvarktytos lietaus kanalizacijos dangtis issijudina is savo
vietos, o tada masinos ir net zmones susizaloja. Paciam teko susidurti su
konkreciu atveju kai zmogus uzlipo ant dangcio, o dangtis persisvere ir
labai suzalojo koja, bet zmogus spejo susilaikyti, kad neikristu.