Tema: Re: Sulinio dangtis
Autorius: Vytenis
Data: 2010-04-14 20:29:43
Kiek ziurinejau, namo kiemui turetu tikti ir B klase, 12,5 t.

Bet yra ir mineta A klase, 1,5 t, bet jau pesciuju takams tik. Tai gal ir verta
paimt ta is Ermitazo kur zole bus, kaina kaip plastikinio gaunasi. Nors man jis
realybej baisokai atrodo, ne taip kaip nuotraukoj - klaidinanti reklama, praktiskai
:)

Vytenis