Tema: Re: Sulinio dangtis
Autorius: Blinda
Data: 2010-04-15 11:15:51
Naudojau tuos betoninius, bet butinai nevaziuojamoje dalyje, nes buvo
ikrites mikriukas kai uzvaziavo. Plius jie niekaip neuzsitvirtina, tik
uzsideda. Ir dar, pasistengk (jei toki naudosi) iskart uzdejes gerai
uzsandarinti, nes per jo krastus (jei tik uzdetas) skverbiasi dregme,
smeliukas, molis ir pan., todel uzsitersia pats sulinys. Aisku, labai nuo
vietos priklauso, nes pro mano tekejo lietsu vandens srautai, tai buvo
uzplove normaliai.